توپ خنده

توپ خنده
این وبلاگ بیشتر برای خندست
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 281
بازدید کل : 116144
تعداد مطالب : 51
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1



آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس

دریافت کد آپلود سنتر

لینک دانلود آيکـُن هاي ِ دختره

جاوا اسكریپت

كد ماوس

سلام به همه

خوبین ؟خوشین؟ سلامتین؟

امروزمی خوام چند تاچیستان بزارم میتونیدتو نظرات جواب چیستان هارو بدید فرداجواب چیستان هارو تو ی پست

دیگه میزارم.

ان چیست که به شیشه می خورد اما شیشه رانمی شکند؟

 

ان چیست که پدر و پسر دارند اما مادر ندارد؟

 

ان کدام یک است که دو نمی شود؟

 

منظوراز خروس بیوه چیست؟

 

فکر کنم دیگه بس باشه شما همین چهار تارو جواب بدین کافیه تو 

 نظرات جواب بدین

 

راستی ممنون از همه کسایی که نظر دادن



نظرات شما عزیزان:

عسل
ساعت21:40---20 مهر 1391
سلام عزیزم ...وبت عالیه ...موفق باشی گل من ...بوس بوس بوس

ترانه
ساعت16:41---18 شهريور 1391
سلام گلم
کجایی ازت خبری نیست دلم برات خیلی تنگ شده بیا تو این انجمنی که میگم عضو شو سارا و من بیشتر http://www.leilasarabaham.rozblog.com/

اینجاییم انجمن خوبیه
دوست دارم خیلـــــــــــــــــــی زیاد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ جمعه 10 شهريور 1391برچسب:, توسط kamand
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی :